A magyar hátterű Whitereport az egyetlen olyan átfogó médiapiaci adatbázis, amely a médiavállalkozások pénzügyi, kereskedelmi és tulajdonlási adatairól szolgáltat adatot – immár két országban, Magyarországon és Nagy-Britanniában.
“Van valami a levegőben!” c. videósorozatában a reklám- és médiapiac vezető szereplőit kérdezi röviden a szakma jelenéről, a legfontosabb történésekről és hogy mit tanácsolnak a szakmabelieknek.
Blogcikkeimben nekem is fontos referencia pontot jelentenek publikus tanulmányaik.
Ezért nem kis elismerés, hogy a Whitereport a jogi felkészülés és szabályozás tekintetében engem kérdezett arról, mi várható 2023-ban a reklám- és médiapiacon.
A reklámszakma első számú szakmai magazinja szervezésében 2022. november 22-én megrendezett Jog & Kommunikáció workshopon neves hazai és nemzetközi ügyvédi irodák előadói mellet az influenszer marketing jogi aspektusairól tartottam előadást.
Az előadásomból cikk is megjelent a Kreatív Magazinban, amelyet ITT olvashatsz el.
Mi lesz a digitális marketinggel a külső szolgáltatók sütijei nélkül? Mik az alternatívák reklámjogi, fogyasztóvédelmi és adatvédelmi aspektusai? Milyen jogi feladatokat jelent majd a 3rd party sütik kivezetése, és mikor érdemes elkezdeni felkészülni?
Az előadásban mindegyik kérdésre választ kapsz, kattints a fotóra!