fbpx

REKLÁM/MÉDIAJOG

KIK ÉS MILYEN KÉRDÉSEKBEN FORDULHATNAK HOZZÁNK?

Röviden: a reklám- és médiapiac bármely szereplőjét ki tudjuk szolgálni.

A reklám – és médiapiac klasszikus és új szereplőinek, kezdőknek és haladóknak, kicsiknek és nagyoknak valamennyi platformon (print, rádió, TV, online, in/outdoor) működő szereplőjének tudunk előnyös együttműködést kínálni.

KINEK ÉS MIBEN TUDUNK SEGÍTENI?

Sales house-oknak – direkt és ügynökségi hirdetőkkel kötött hirdetési szerződésekben, médiahirdetési felülettuladjonossal kötött felületvásárlási és “ügynöki konstrukcióban” kötött felületértékesítési szerződésben.

Médiaügynökségeknek – ügynökségi kedvezményeket rögzítő hirdetésvásárlási szerződésekben sales house-sal vagy média felület tulajdonossal, hirdetőkkel kötött megbízási szerződésekben.

Reklámügynökségeknek – produkciós, illetve szerzői jogi felhasználási szerződésekben, a gyártásban közreműködőkkel kötött megbízási és vállalkozási szerződésekben.

Hirdetőknek – médiaügynökséggel, vagy közvetlenül a média kereskedőházzal/médiavállalattal a reklám közzétételére irányuló megállapodásban, illetve a kreatív ügynökséggel a reklám gyártására irányuló szerződésben.

Médiavállalatoknak – a hirdetési felület értékesítésére irányuló megbízásokban, reklám közzétételéről szóló megállapodásban, tartalomgyártó céggel kötött megállapodásokban, tartalomvásárlásokban, műsorterjesztési megállapodásokban, a sugárzásra kerülő reklám-és médiatartalom jogszerűségével kapcsolatban.

Műsorgyártó cégeknek – formátumszerződésekben, a gyártásban részt vevőkkel kötött megbízási és vállalkozási szerződésekben és a médiaszolgáltatókkal kötött megállapodásukban.

Műsorterjesztőknek – a médiavállalatokkal kötött szerződéseiben.

Influenszereknek – influenszer marketing együttműködési megállapodásokkal kapcsolatban.

Talent managment vállalkozásoknak és művészeknek – az ügynökségi menedzseri megállapodásban.

Digitális ügynökségeknek – hirdetésoptimalizáló, keresőmarketing, forgalomterelés, direkt és programmatic reklámszolgáltatásról szóló megállapodásokban, a reklámtartalom jogszerúségével kapcsolatban.

E-sport együttműködés szereplőinek – szponzornak, sportegyesületnek, versenyzőnek együttműködési megállapodásuk kialakításában, jogtulajdonosokkal kötött megállapodásokban.

Vállalatok marketing csapatának – a reklám és direkt marketing gyakorlatuk kialakításában, reklámtartalom jogi megfelelőségében.

A fenti szereplők bármelyikének – licenszszerződések megkötésében, a jogszerű reklámtartalom kialakításában, sajtóhelyreigazításban, direkt marketing gyakorlat kialakításában, nyereményjáték- és promóció szabályzatok elkészítésében, média/fogyasztóvédelmi/ versenyfelügyeleti hatósági eljárásban.

Fogyasztóknak – fogyasztóvédelmi, tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot érintő jogi képviseletben.

Médiajogi, reklámjogi kérdése van? Írja le, miben segíthetünk!

[contact-form-7 404 "Nem található"]