fbpx

BLOG

A digitális jog fejleményeiről

A digitális marketing egy innovatív iparág, amellyel a jogi szabályozásnak is folyamatos kihívást jelent lépést tartani. Ez azonban nem jelenti azt, hogy ez ne lenne már most is egy szabályozott terület, egyre gazdagabb joggyakorlattal. Érdemes tehát tisztában lenni...
Tovább!
cookie
A 3rd party cookie-k 2024-ben várható kivezetésével sem a hirdetők, sem a reklámok közzétevői nem mondanak le a felhasználók nyomon követéséről, ha ez képes növelni a hirdetésből származó bevételüket. Ezért az előttünk álló másfél év az alternatívák kereséséről...
Tovább!
cookie
A 3rd party cookie kivezetéséig hátra levő másfél évben az online marketing legfontosabb kérdése az lesz, hogy milyen alternatívái lehetnek a felhasználók reklámokkal történő célzásának. Blogcikkem első részében a sütik használatával és digitális marketingben betöltött szerepével kapcsolatos legfontosabb...
Tovább!
press freedom
Az új rendelet javaslat az EU válasza a médiaszabadságot és a médiapluralizust fenyegető propagandára és az óriás platformok jelentette veszélyre. Célja, hogy közös biztosítékokat fogalmazzon meg az EU-ban a tömegtájékoztatás szabadságának és sokszínűségének védelme érdekében. Mindez a médiapiaci...
Tovább!
tax
A reklámadó története a 2014-es bevezetése óta számos fordulatot élt meg. A 2022. év végén a hároméves felfüggesztés a törvény szerint magától lejárna. Bár a kormány kormány 2022. május 26-án bejelentette, hogy a reklámadót módosított feltételekkel élesztené újra,...
Tovább!
1 2 3 4 5 10