A digitális marketing egy innovatív iparág, amellyel a jogi szabályozásnak is folyamatos kihívást jelent lépést tartani. Ez azonban nem jelenti azt, hogy ez ne lenne már most is egy szabályozott terület, egyre gazdagabb joggyakorlattal. Érdemes tehát tisztában lenni...
A 3rd party cookie-k 2024-ben várható kivezetésével sem a hirdetők, sem a reklámok közzétevői nem mondanak le a felhasználók nyomon követéséről, ha ez képes növelni a hirdetésből származó bevételüket. Ezért az előttünk álló másfél év az alternatívák kereséséről...
A 3rd party cookie kivezetéséig hátra levő másfél évben az online marketing legfontosabb kérdése az lesz, hogy milyen alternatívái lehetnek a felhasználók reklámokkal történő célzásának. Blogcikkem első részében a sütik használatával és digitális marketingben betöltött szerepével kapcsolatos legfontosabb...
Az új rendelet javaslat az EU válasza a médiaszabadságot és a médiapluralizust fenyegető propagandára és az óriás platformok jelentette veszélyre. Célja, hogy közös biztosítékokat fogalmazzon meg az EU-ban a tömegtájékoztatás szabadságának és sokszínűségének védelme érdekében. Mindez a médiapiaci...
A reklámadó története a 2014-es bevezetése óta számos fordulatot élt meg. A 2022. év végén a hároméves felfüggesztés a törvény szerint magától lejárna. Bár a kormány kormány 2022. május 26-án bejelentette, hogy a reklámadót módosított feltételekkel élesztené újra,...